Oceny samochodów: Audi A6

Wszystkie oceny dla:  Audi (1243)    Wszystko o Audi A6

Oceny samochodu Audi A6. Kierowcy oceniają samochód Audi A6 wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Audi A6 - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.71

274

czy warto kupić ten model?

TAK 93%
NIE 7%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.89
Silnik
Oceny silnik
4.64
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.88
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.43
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
13.5
9.5
13.4
średnie w trasie [l/100km]:
11.1
7.3
9.7

Zobacz oceny dla wersji samochodów Audi A6:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Audi A6 aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Audi A6

nadwozie
silnik

4.78

4.67

pojemność

4.88

4.83

4.69

4.71

4.85

5.00

4.84

4.54

4.75

4.83

4.62

4.92

4.00

4.77

4.65

5.00

4.54

5.00

4.94

5.00

3.50

moc
wersja
rok produkcji

4.80

4.75

4.78

4.73

4.65

4.72

4.57

4.79

4.85

4.64

4.85

4.62

4.67

4.27

4.94

5.00

5.00

Wybrane opinie

5.00

Dakar 19 maj 2012 Audi A6, KOMBI Avant [4B] 1997-2001, diesel, 1896/110KM
Warto kupić właśnie ten model na cieńkich wtryskach 110KM ten samochód jeżdzi na oleju z lidla i czerwonej mój nie widział stacji bęzynowej od 4lat czego nie można powiedzieć o 130KM na pompowtryskach jeżeli chcesz tanio jeżdzić i bezawaryjnie kup 110KM ja wgrałem program podwyższający moc silnika nie zależało mi na KM tylko na monęcie obrotowym spalanie zeszło do 5l/100km większośc trasa, teraz pod maską mam 120KM ale monent obrotowy 330niutków rewelacja auto zbiera się nie do opowiedzenia nie jednemu kopara opadła jak ruszyłem ze świateł to audi na jeszcze jednego plusa ma długie biegi. Trzeba uważać na sprzęgło przy ruszaniu ponieważ może wykulać się z auta przy takim momęcie ale na pozostałych biegach gaz do dechy. Stosuje olej Lotos 10W/40 mam go sprawdzone ale trzeba częściej go wymieniać co 8000tyś km i audi praktycznie jest bezawaryjne Polecam jeżdze już 4rok mam prawie pół miliona na liczniku ale jeszcze nic nie włozyłem w niego jestem kierowcą EKODRAJWER staram się nie używac hamulców to zaraz przekłada się na mniejsze zużycie klocków co o dziwo nie wymieniłem przez ten okres czasu. Audi jak puścisz na luz to jedzie i jedzie ma dobrą aerodynamike na kołach 16/55/205 zasuwa jak wściekły. Miałem dużo aut z Comon reyli, pompowtryski ale ten model powala wszystkie na kolana. Ja widze tylko minus w przednim zawieszeniu musze co roku wymieniać aluniniowe drążki na nowe, dużo jeżdze a nasze polskie dziury są nie ubłagane, samo w sobie jest rewelacyjne auto naprawde ciężko postawić na boku trzyma się jak przyspawane do asfaltu ale coś za coś. Automatyczna skrzynia w tym modelu to porazka ekonomiczna od razu dolicz więcej od 2-3L diesla na 100km, to rozwiązanie jest dobre w dużych miastach, ale w trasie lepsza jest skrzynia manualna, auto nie męczy się na obrotach, Pamiętaj zawsze rano jak odpalasz auto musi ze 2 minuty pochoszić na wolnych obrotach,żeby doszedł olej do szklanek w głowicy. Ten model tak ma że słychać na zimnym silniku stuki w głowicy to nie żaden defekt tylko taka technologia.Pamiętaj jeszcze o jednym jeżeli chcesz oszczędzić turbine i głowice to zatkaj zawór recylkulacji spalin bo to ekologia ale nie jest zdrowa dla silnika będzie troche kopcił przy wyprzedzaniu ale to żaden defekt po prostu nie krążą te spaliny po silniku tylko wylatują bezpośrednio do wydechu i od razu twój momentt obrotowy wzrasta po takim zatkaniu zaworu recylkulacji twój silnik będzie trwalszy o następne 70tyś km i praktycznie bezawaryjny.I pamiętaj to nie auto sportowe ale powali nie jedno GTI

4.75

Lukas 27 grudzień 2008 Audi A6, KOMBI Avant [4B] 2001-2005, diesel, 2496/180KM
Auto zakupiłem we wrześniu 2007 roku od firmy leasingowej z przebiegiem 170tys km. Samochód miał w idealnym stanie wnętrze, jak również nie posiadał oznak zużycia z zewnątrz. Auto było do końca serwisowane w Audi. Teraz serwisuje je w profesjonalnym - nieautoryzowanym serwisie AUDI, VW, SEAT we Wrocławiu. Przez około 14 miesięcy zrobiłem tym samochodem 32tys km, głównie po autostradach w Europie. W aucie wymieniłem dotychczas filtry, oleje i płyny eksploatacyjne po 20, a nie po 30 tys km jak zaleca producent. Oprócz tego wymieniłem obie osłony przegubów ponieważ były uszkodzone. Wymieniłem także tarcze i klocki hamulcowe z przodu oraz klocki z tyłu. Poza tym miałem jedynie problem z el. regulacją fotela kierowcy - popsuł się przycisk do pompowania siedzenia, co było spowodowane pęknięciem wewnętrznej konstukcji regulacji odcinka lędźwiowego. Wcześniej użytkowałem audi A4 po liftingu 99/00, które miało problemy z trwałością zawieszenia przedniego. Modele A6 od 2003 roku mają wzmocnione i poprawione zawieszenie, co sam poświadczam, ponieważ nie stwierdzono u mnie problemów z przednim zawieszeniem. Auto ma dość wysoki moment obrotowy i mimo swojej wagi, potrafi dotrzymać tempa autom wyposażonym w dużo mocniejsze jednostki benzynowe. Dla mnie jest to swoisty muł pociągowy, bardzo dobrze sprawdza się do ciągnięcia lawety z małymi autami. (Spalanie 11 l/ 100km). W warunkach zmniejszonej przyczepności (deszcz, śnieg, błoto pośniegowe) napęd na obie osie sprawdza się rewelacyjnie, także ESP praktycznie nie wspomaga auta przy dynamicznej jeździe. Oprocz tego cenię w tym aucie jakość wykonania, funkcjonalność nadwozia - duże możliwości przewozowe (można przewieźć lodówkę albo duży 42 cale telewizor). Mogę jak najbardziej z przekonaniem polecić, ten duży samochód rodzinny.

4.75

Mat 4 luty 2010 Audi A6, KOMBI Avant [4F] 2005-2008, diesel, 2967/224KM
Odpowiedź na to pytanie pozostawiam potencjalnym kupującym. Mogę napisać tutaj moje doświadczenie z przejścia z modelu C5 2.5TDI Quattro na C6 3.0TDI również 4x4. Oraz pod kątem BMW serii 5 i Mercedesa klasy E. Co prawda nie jeździłem najnowszą klasą E, bo t dość "świeże" auto na rynku. Co mogę powiedzieć, różnica jest wielka w stosunku do poprzednika. Układ jezdny na 100% lepszy niż w A6 C5 oraz np. w BMW 5 E39. W ogóle Mercedesa i BMW bez napędu 4x4 nie ma co porównywać - wie to ten, kto jeździł autem z permanentnym napędęm na obie osie. Tutaj C6 ma wielką przewagę nad konkurencją, co dobitnie pokazują ostatnio warunki pogodowe - autem z napędem na tył po prostu nie da się jeździć w takich warunkach. C5 ma jednak bardziej wytrzymałe wnętrze i dokładniejszy montaż (odchodząca okleina z pokryw schowków w bagażniku C6). Pomimo większej pojemności silnika o 0,5 litra przy rozstądnym operowaniu pedałem gazu, można uzyskać mniejsze wartości spalania niż w przypadku motoru 2.5TDI Quattro. Nadmienię również to, iż w starszym modelu miałem skrzynię manualną, a tu jest 6-biegowy tiptronic, a taka skrzynia powoduje podwyższone spalania. Także myślę, że producent odrobił lekcje - ten model naprawdę umie mniej spalic. Wartości spalania chwilowego mieści się miedzy 5 a 40 litrów i jest możliwe spalanie około 5 litrów przy prędkości constans 50-70km/h. Układ hamulcowy doskonalszy, lepsze wyciszenie, wiekszy bagażnik oraz świetne zawieszenie przejęte z większego A8. Mam go dopiero pół roku - nic w nim nie robiłem oprócz uzupełnienia płynu hamulcowego oraz wymiany oleju. Nie ma jakis istotnych wad. No i ma łańcuch rozrządu - wreszcie nie trzeba się martwić o silnik!

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
jacek15
11 listopad 2014
Audi A6, KOMBI
Avant [4F] 2005-2008,
diesel, 1968/140KM

3.75

To już nie te auta co kiedyś

Współczesne samochody to jednorazówki. Kupiłem bezwypadkowy i niekorygowany na liczniku. Użytkowałem przez 4 lata, serwisowałem i dbałem. Ocynk tylko do połowy i to z jednej tylko strony. Silniki awaryjne bo tylko do 150-200 tys km. potem wtryski, pompa oleju /2 razy/Koła dwumasowe - 2 razy, po co to? Kiedyś nie było i auta działały.Dalej łożysko piasty, klima, interkooler, pilot, wysprzęglik, alternator, parktronic, tylna wycieraczka, lampa stop, zawór egr. i wiele innych. Nie polecam.
Oskar
7 lipiec 2014
Audi A6, SEDAN
[C4] 1994-1997,
diesel, 1896/90KM

5.00

.

.
artless
1 lipiec 2014
Audi A6, KOMBI
Avant [4B] 2001-2005,
diesel, 2496/155KM

5.00

Polecam !!!!

Czytałem duzo zanim kupiłem ten model. Ludizka wypisują dużo głupot. Jest dokładnie tak jak piszą co niektórzy" kupują auta z przebiegami 500 tys. i pier..dolą że auto do dupy!!" W moim przekonaniu rewelacyjne auto i za śmieszne pieniądze. Polecam silnik 2,5 tdi V6 poprostu bajka. a z multitronikiem rewelacja!!! Pozdrawiam i życzę trafnych wyborów.
taxi
22 marzec 2014
Audi A6, KOMBI
Avant [4B] 2001-2005,
diesel, 1896/130KM

4.75

zalety

Przemęczyłem ją 10 lat na taxi dopiero po 300tys. wymiana wałka, zawsze gdzie nie pojechałem, to wróciłem na kołach
kowal51
20 marzec 2014
Audi A6, SEDAN
[4B] 2001-2004,
diesel, 2496/180KM

4.25

Warto kupić ale z pewnymi zastrzeżeniami

Generalnie pomimo złych opinii warte zastanowienia. Jestem posiadaczem od niedawna ale trudno było znaleźć fachowe informacje dotyczące problemów związanych z tym silnikiem. Szukałem ma forach internetowych i przypadkowo znalazłm www.a6forum.pl a na nim temat dotyczący poroblematyki silników 2,5 tdi http://a6forum.pl/silniki-2-5-tdi-v6-przeglad-wszystkich-odmian-i-typow-t43.html Generalnie dużo mi to pomogło. Dodatkowo wiedziałem czego można się spodziewać i na co zwracać uwagę. Niestety te auta nie kupuje się wzrokowo. Potrzebna jest fachowa diagnostyka VAG i ocena przed zakupem. Niestety zadbane auta kosztują więcej niż te okazyjne z portali ogłoszeniowych.
pewnie
18 marzec 2014
Audi A6, SEDAN
[4B] 1997-2001,
benzynowy, 2771/193KM

5.00

TAK

Warto kupić ten samochód jeżeli chce sie miec frajde z jazdy z napędem Quattro
Art
17 luty 2014
Audi A6, SEDAN
[4B] 2001-2004,
diesel, 2496/155KM

4.75

Warto!!!

Wygodny dla 4-5 osobowej rodziny, bagażnik bardziej pojemny niż w Renault Laguna III kombi. Zalecam stosowanie części oryginalnych, gdyż nie stać mnie na kupowanie części tanich, o czym się kilkukrotnie przekonałem...
dżon
27 grudzień 2013
Audi A6, KOMBI
Avant [4B] 2001-2005,
benzynowy, 2976/220KM

4.75

Samochód warty swojej ceny pod warunkiem że był regularnie serwisowany.

Fajne, wygodne auto. Silnik ze skrzynią biegów multitronic sprawia że audi jest dynamiczne. Przy normalnej jeździe spalanie pomiędzy 11-13 litrów lpg.Oczywiście w miarę deptania pedału gazu apetyt rosnie i potrafi dojść do 17literków.
akis
16 grudzień 2013
Audi A6, SEDAN
[4F] 2004-2008,
benzynowy, 1984/170KM

4.25

super

Świetne autko,za niewielkie pieniądze czujesz się jak półtorej ksiązęcia..
maniek
19 listopad 2013
Audi A6, KOMBI
Avant [C4] 1994-1997,
diesel, 2461/140KM

4.50

suuuuuuper

pomimo lekko słabszych blach niż w b4 auto super.mimo swoich lat jest to auto które przetrzyma większość swoich konkurentów z tego segmentu.nie mam co tu więcej opisywać-jeżeli jesteście zainteresowani tym modelem bez wahania kupujcie i cieszcie się jazdą.
1   2   3   ...   28   Następna strona