Oceny samochodów: Chevrolet Captiva

Wszystkie oceny dla:  Chevrolet (479)    Wszystko o Chevrolet Captiva

Oceny samochodu Chevrolet Captiva. Kierowcy oceniają samochód Chevrolet Captiva wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Chevrolet Captiva - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.39

44

czy warto kupić ten model?

TAK 86%
NIE 14%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.66
Silnik
Oceny silnik
4.41
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.52
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
3.98
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
12.0
10.9
12.2
średnie w trasie [l/100km]:
10.0
8.6
10.2

Zobacz oceny dla wersji samochodów Chevrolet Captiva:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Chevrolet Captiva aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Chevrolet Captiva

wersja

Wybrane opinie

4.25

Milenius 8 sierpień 2011 Chevrolet Captiva, SUV 2006-2011, diesel, 1991/150KM
Moja Captiva 2.0d LT HIGH 7 os. z końca 2009 jest modelem przejściowym - ma już nowe zegary, ale nie posiada jeszcze ekranu nawigacji - pozostał wyświetlacz klimy i komputera ze schowkiem poniżej. Generalnie jestem bardzo zadowolony z samochodu: wysoki komfort, super wyposażenie (szkoda, że nawet w opcji nie ma ksenonów), zadowalające osiągi i bardzo dobra cena. Spalanie według komputera: miasto 9-9.5 trasa 7-7.5 (rzadko przekraczam 140, nawet na dobrych drogach). Właśnie wróciłem z Chorwacji (trasa prawie 4000km) i moja captiva z pełnym obciążeniem i wielkim boxem na dachu spaliła w tej podróży średnio 8.8 litra. Użytkowanie nie było zupełnie wolne od problemów, np. bardzo szybko pojawiła się korozja na pokrywie bagażnika w okolicy srebrnego elementu nad rejestracją - jest to wada fabryczna, bo bez podkładki plastik obciera lakier. Serwis naprawił na gwarancji i zabezpieczył element tak aby problem się nie powtórzył. Miałem równeiż problem z zaworem ciśnienia doładowania - turbo zostało wymienione na gwarancji. Silnik 2.0d 150km ożywa powyżej 2000 obrotów, wcześniej jest bardzo ospały - ale cóż ten typ tak ma.

4.75

Edi 26 wrzesień 2012 Chevrolet Captiva, SUV 2006-2011, diesel, 1991/150KM
witam już raz opisywałem Szewka ,ale muszę zdementować te baje o spalaniu . z tąd moje pytanie co wy tam lejecie do nich .ja wlewam ( i tu bez reklamy verve ON )spalanie w mieście w granicach 8,8/l na trasie do 130km/h 6.8/l powyżej 8,5l , nabiera apetytu na ON jak holuje przyczepe z plandeką bez jest ok ale wysoka plandeka powoduje duży wzrost spalania nawed do 11/l . po Niemieckich autobanach mój Szewek brykał 190km/h na dużych dystansach i max spalanie wychodzi 9/l . przy czy zaznaczam że wskazania komputera pokładowego troszke się różnią od faktycznego stanu na moją kożyść . moja propozycja jest tak wlejcie coś mocniejszego nie musi być verva inni też mają dopalacze (jak ja na nie mówię )tak jeden baczek i wtedy przekonajcie się jakie jest spalanie . z moich obliczeń wychodzi że się opłaca lać troszkę droższe paliwko bo dalej zajedziesz , serdecznie pozdrawiam wszystkich właścicieli Szewków , a w szczegulności właścicieli Captiw

5.00

driver 7 sierpień 2011 Chevrolet Captiva, SUV 2006-2011, diesel, 1991/150KM
Posiadam wersję LTZ z silnikiem 2.2 185 KM Turbo Diesel rok 2011 silnik daje radę i bardzo przyjemną radość z jazdy(nie mam co do mocy żadnych zastrzeżeń dajesz w pedał i czujesz że wciska cię w fotel) poza tym spalanie w mieście 11 l w trasie 8,5-9 chociaż przy gwałtownym wciskaniu pedału gazu parametry te mogą wzrosnąć o 1,5 litra wzwyż(ale to jest duży SUV a nie maluch)Wybór był prosty albo używana Q7, Cayenne lub X5 albo nowy Chevrolet Captiva do salonu poszedłem z ciekawości zobaczyć co to za wynalazek i mocno się zdziwiłem bo to auto kupiłem. Postarali się i wykończenie jest dobre, a wyposażenie LTZ bardzo dobre gdybym chciał doposażyć X5,Q7 czy Cayenne wydałbym conajmniej 300tys.za nowe co za auto jest lekką przesadą tym bardziej że auta zmieniam co 2 lata.Polecam wszystkim a jeżeli znaczek Chevroleta nie przeszkadza ci na kierownicy warto ten model rozważyć . Pozdro

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Piotr
6 lipiec 2014
Chevrolet Captiva, SUV
2011-,
diesel, 2231/184KM

4.25

warto

Komfortowe auto rodzinne ale i wół roboczy któru ciągnie przyczepy wozi towary ale i posiada 7 miejsc jesli trzeba. Z auta jestem zadowolony trasy po 4-5 tys km cisnie ma 6 biegu bez redukowania czasami na 5 biegu przy duzych wzniesieniach. 440 Nm 184km i tyle.
artek74
17 luty 2014
Chevrolet Captiva, SUV
2011-,
diesel, 2231/184KM

3.25

Nie warto

Może i auto dałoby satysfakcję z jego użytkowania gdyby nie fakt ,że serwis w Zielonej Górze nie ma najmniejszego pojęcia o wykonaniu napraw w pojeździe. Przy przebiegu około 1500 i 6000 km uszkodzona skrzynia biegów. Auto stało łącznie 78 dni w serwisie od lipca do pazdziernika 2013 r. Nie naprawili auta, a tylko doprowadzili do lawiny kolejnych usterek . Nawet nie potrafili wymienić oprogramowania w systemie które jest dostępne w salonach od czerwca 2013 roku. Klient jest dla nich- nikim !!! Pali dużo,nawet na prostej z tempomatem nie zejdzie poniżej 8.5 l/100 km. Dlatego nie warto kupować. Zwłaszcza ,że zaraz znikną z naszego rynku i zostaną tylko kłopoty.
Staś
5 luty 2014
Chevrolet Captiva, SUV
2006-2011,
benzynowy, 3195/230KM

4.50

Fajny, piękny i szybki.

Zero problemów. Kupiłem przy przebiegu 135 tys. teraz jest 155 tys. Koszt przeglądu w ASO tylko 850 zł i żadnych nadprogramowych napraw. Jest duży i wygodny, w miarę cichy. Fotele można łatwo składać. Chorwację objechałem przyjemnie i sprawnie. Poprzednio miałem Volvo V70. Captiva jest troszkę głośniejsza, ma nieco twardsze fotele i więcej pali niż Volvo, ale ogólnie w mojej ocenie wypada lepiej. Silnik jest bardzo mocny, przy wyprzedzaniu nie mam obaw. 7-osobowa wersja jest super praktyczna. Siedzi się wysoko i wygodnie nawet w długich trasach. Tapicerka skórzana jest odporna na gromadkę dzieci z zestawami z McDonalda. Jazdę umila tempomat, automatyczna skrzynia, dobra klimatyzacja i ogrzewanie, szyberdach itd. Polecam!
fafik
12 styczeń 2014
Chevrolet Captiva, SUV
2006-2011,
benzynowy, 2405/136KM

4.75

OK

samochód jest godny polecenia ale silnik 2.4 136KM jak na ten samochód trochę za słaby
Jey
15 listopad 2013
Chevrolet Captiva, SUV
2006-2011,
diesel, 1991/150KM

4.50

Zdecydowanie polecam!

Auto użytkowane przez mnie przez siedem lat. Rok czasu szukania i testowania różnych aut- m.in. Nowej Rav, Superb, Hyiunay i40 czy Ford Kuga. Niestety w takiej cenie Captiva nie ma konkurentów! Ma duży bagażnik, dzięki swoim gabarytom daje duże poczucie bezpieczeństwa. I na prawdę w porównianiu z Kugą czy Rav zdecydowanie wygrywa. Także właśnie zamówiliśmy nową pofaceliftingową z 2013 ;)
malyal
21 październik 2013
Chevrolet Captiva, SUV
2006-2011,
diesel, 1991/150KM

4.00

nie jest źle

Jak na swoja masę spalanie poniżej 10 L jest do zaakceptowania. Duże fajne przestronne autko. Po przejechaniu przeszło 177tyś km trochę przygód było (padnięty wysprzęglik, luz w maglownicy, padnięte tylne amorki). Ale mimo to jazda zimą daje niesamowita frajdę :).
Mariusz
2 wrzesień 2013
Chevrolet Captiva, SUV
2006-2011,
benzynowy, 3195/230KM

4.50

dużo radości z podrużowania

w porównaniu do konkurencji dużo daje za nie wielkie pieniadze.
Tomasz
28 czerwiec 2013
Chevrolet Captiva, SUV
2006-2011,
benzynowy, 3195/230KM

4.50

relax na kołach :)

za te pieniądze super fajne autko z fajnym, bezawaryjnym silnikiem i kompletnym wyposażeniem. Wersja benzynowa na gazie jeździ znacznie taniej i o niebo lepiej niż diesel.
jahoo
27 czerwiec 2013
Chevrolet Captiva, SUV
2006-2011,
diesel, 1991/150KM

4.00

generalnie ok, ale to spalanie

być może to wina automatu, ale nigdy nie zszedłem w miescie poniżej 14 l / 100km
Marcin
7 luty 2013
Chevrolet Captiva, SUV
2006-2011,
diesel, 1991/150KM

4.50

Polecam

Rozpatrując zakup samochodu o podobnych gabarytach w rozsądnej cenie jest to najlepszy wybór (brałem pod uwagę VW, Opla i BMW) P przejechaniu 140 tyś. nie było jakiś poważniejszych napraw. Denerwująca jest turbo dziura, ale można się przyzwyczaić i zmieniać biegi po wyżej 2100 obrotów silnika.
1   2   3   ...   5   Następna strona